Stoere mannen met kruidenplantjes

Het klinkt misschien niet direct stoer, of waar je tijd aan zou willen spenderen tussen het gamen door. Maar je hebt net je airbattle gewonnen en je hebt honger. Je wilt deze honger stillen met een lekker stuk vlees en niets is mannelijker dan een stuk vlees van de barbecue vandaan.

Maar je wilt het ook wel een beetje lekker op smaak brengen. Nu hebben veel lappen vlees niet zoveel nodig, maar soms is het ook wel goed om je beef te voorzien van wat lekkere kruiden en het kan niet gemakkelijker dan met een handige schaar voor kruidenplantjes die je zo boven de barbecue kunt afknippen.

handige schaar voor kruidenplantjes

Zo kun jij je tijd het beste spenderen daar waar het het beste tot zijn recht komt. Je bent namelijk zo klaar met een lekkere steak die wel een beetje bite, pit én smaak heeft gekregen door middel van jouw zorg en aandacht. Niet langere voorbereiding is nodig. Je legt het gewoon op de bbq, doet er wat zout en peper overheen en tegelijkertijd op dezelfde manier wat kruiden die je anders misschien wel zou overslaan. Et voila, een heerlijk maal!

Afspoelen van het apparaat kun je ook in een handomdraai doen wat de snelheid van de nazorg weer ten goede komt. Meer tijd voor liefde in je maaltijd, en meer tijd voor gamen, wat wil je nog meer?

Heb jij al wel eens een keer met een kruidenschaar gewerkt? Ik ben erg benieuwd of jouw ervaring ook zo gemakkelijk is geweest. Ik heb namelijk ook regelmatig wel eens mensen gesproken die er helemaal niet mee uit de voeten kunnen. Ik ben er zelf een groot voorstander van dus ik kom ook wel eens in best verhitte discussies terecht. Ik denk dat als je het correct toepast, dat iedereen er dan mee zou moeten kunnen werken.

De dingen die ik het meeste hoor zijn dat het niet lukt om de blaadjes ertussenuit te krijgen, het zou gewoon direct in je eten of op je vlees moeten vallen zonder vastzitten tussen de bladen van het mes. Ik denk zelf dat je hem dan een beetje te nat hebt omdat je hem eerst hebt afgespoeld. Droog werkt het in ieder geval een stuk beter, maar dat is eventjes mijn tip aan jou.

Geef een reactie

