Maak je eigen flightsim cockpit

Zoals ik al eerder had gezegd, ben ik echt een groot fan van flightsims. Zo zou ik het liefste in een uitgebreide cockpit zitten. Ik ben zelf niet zo heel handig maar ik heb al een heel aantal mensen er eentje zelf zien bouwen.

Veel meer dan een joystick controller heb je niet nodig en er zijn zat video’s op Youtube.com waar je een uitgebreide uitleg kunt vinden.

Hier heb ik zo’n video voor je waar je helemaal kunt zien hoe je de pedalen kan maken voor je cockpit. Als je al een joystik hebt, dan kun je met een paar simpele toevoegingen weer een stap dichter bij the real deal komen en steeds realistischere vluchten gaan maken. Of gewoon lekker schieten in een oorlog maar dan met een echte besturing, dat kan natuurlijk ook.

Hier is de video, enjoy!

Geef een reactie

